Dziękujemy za przesłanie formularza, umów jeszcze tylko spotkanie. OCEŃ LOGO Czy Twoje logo używa więcej niż dwóch kolorów? *TAKNIEPrawie połowa światowych marek opiera się na pojedynczym kolorze, a 30% korzysta z dwóch. Dużo kolorów utrudnia zapamiętanie marki, rozprasza i powoduje dezorientację.Czy Twoje logo jest dobrze czytelne w małym rozmiarze? Np. na długopisie lub jako maleńka ikona w Facebooku? *TAKNIELogo musi być czytelne w każdym rozmiarze. Dodatkowo, im lepiej logo prezentuje się w miniaturze, tym łatwiej dostrzegalne będzie z daleka np. na reklamie, szyldzie czy budynku.Czy Twoje logo składa się z więcej niż dwóch rodzajów "czcionek", lub większej niż dwóch wielkości tekstu? *TAKNIELogo jest zbudowane z pojedynczego zestawu czcionek o jednakowej wielkości. Rzadko zdarzają się wyjątki od tej zasady, takie jak sytuacje, gdy symbol zawiera w sobie slogan. Każda dodatkowa odmiana stylu czy rozmiaru liter jest nadmiarem informacji - sprawia, że przekaz staje się nieczytelny i trudny do zapamiętania.Czy Twoje logo zawiera więcej niż jeden prosty pomysł? Jakiekolwiek ukryte znaczenia, metafory czy alegorie? *TAKNIELudzie odbierają logo w kontekście przekazu. Dlatego nie poświęcają mu wiele uwagi, by zgłębić głębszy sens. Poświęcają mu "płytkie" kilka sekund zainteresowania. W tym krótkim okresie tylko proste i jednoznaczne komunikaty mają szanszę się przekazać.Czy logo zawiera więcej niż jeden kształt, wyłączając tekst? *TAKNIEKażdy dodatkowy element kształtu lub szczegół może rozpraszać, a osiągnięcie sukcesu wymaga jednoznaczności i skupienia.Czy jesteś w stanie narysować swoje logo w poniżej 8 sekund? *TAKNIEJeśli przeciętny klient może swobodnie odtworzyć Twoje logo, to równie łatwo będzie je opisać - a to oznacza, że logo przyczynia się do większej rozpoznawalności Twojego przedsiębiorstwa.Czy logo pozostaje rozpoznawalne w odwróconych kolorach? *TAKNIECzy Twoje logo prezentuje się atrakcyjnie, gdy jest białe na czarnym tle? Jeśli logo traci swoją rozpoznawalność, oznacza to, że jest raczej ilustracją niż znakiem. To utrudnia jego zapadnięcie w pamięć klienta. Logo nie będzie prezentować się dobrze na pieczątkach, grawerach ani na podświetlanych nocą szyldach.Twój Wynik:Dobra robota! 2 lub mniej oznacza, że znak jest w doskonałej kondycji i nie wymaga zmian.Nie jest źle, ale jest tu też miejsce na poprawę.Im słabszy znak (więcej punktów), tym droższa i mniej skuteczna reklama firmy.Wynik 6 i powyżej spowalnia rozwój firmy i utrudnia zdobycie klientów.Im słabszy znak (więcej punktów), tym droższa i mniej skuteczna reklama firmy.Zamknij i dowiedz się więcej na blogu.Zwiększ Wartość Swojej Firmy TerazProszę nie wypełniać tego pola.